Adam Małysz emerytem marketingowym
- Do reklam i sponsorowania najlepiej nadają się Kubica, Radwańska,Majewski, Błaszczykowski i Gortat. Małysz w odwrocie - wynika zraportu "Puls Biznesu".
Robert Kubica, Agnieszka Radwańska, Jakub Błaszczykowski, MarcinGorat, Krzysztof Hołowczyc, Tomasz Adamek, Tomasz Majewski, MajaWłoszczowska, Tomasz Sikora, Katarzyna Skowrońska - taka kolejnośćnajcenniejszych marketingowo sportowców wyłania się zprzygotowanego przez "PB" oraz Havas Sports & Entertainment,firmy specjalizującej się w marketingu sportowym.
Najbardziej zaskakuje brak Adama Małysza w pierwszej dziesiątce,gdzie wysoko plasował się od wielu lat.
- Małysz, choć wciąż może brać za kampanię spore pieniądze -nawet pół miliona złotych - traci potencjał, który jest ściślezwiązany z jego sukcesami sportowymi. Powody? Został jużwyeksploatowany. I to bez pomysłu - bo właściwie nie kojarzy się zżadną marką, nawet z Red Bullem. Poza tym on nigdy nie byłcelebrytą, nie udzielał się na przyjęciach, więc po zakończeniukariery trudno go będzie w reklamie uplasować. Dlatego nieumieściliśmy go w zestawieniu - mówi Piotr Pietrzak, szef HavasSports & Entertainment Poland.
Ile firmy są w stanie zapłacić za udział sportowców wreklamie?
Robert Kubica - 3,5 mln zł
Agnieszka Radwańska - 450 tys. zł
Jakub Błaszczykowski - 325 tys. zł
Marcin Gorat - 250 tys. zł
Krzysztof Hołowczyc - 250 tys. zł
Tomasz Adamek - 200 tys. zł
Tomasz Majewski - 200 tys. zł
Maja Włoszczowska - 110 tys. zł
Tomasz Sikora - 110 tys. zł
Katarzyna Skowrońska - 100 tys. zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Adam Małysz emerytem marketingowym