Advertiva członkiem sieci reklamowej Community International
Agencja reklamowa Advertiva została członkiem nowej europejskiej sieci kreatywnych agencji komunikacji marketingowo-reklamowych Community International.
Community International to nowa sieć, założona na początku tego roku. Powstała z połączenia organizacji CommWorld i Dialogue International. Advertiva była wcześniej członkiem CommWorld.
Członkowie sieci to agencje reklamowe, oferujące skoordynowane działania na rzecz klientów na wszystkich rynkach europejskich, zarządzane bezpośrednio przez swoich właścicieli. CommWorld i Dialogue International do tej pory działały równolegle od 30 lat.
Dzięki temu połączeniu wszystkie agencje – w tym Advertiva - będą mogły korzystać z rozbudowanych umiejętności i doświadczenia, szczególnie na rynkach, na których do tej pory nie działały. Community International ma dedykowaną spółkę w Brukseli, która ma na celu wykorzystanie siły swoich członków w przetargach Unii Europejskiej dotyczących komunikacji marketingowe.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Advertiva członkiem sieci reklamowej Community International