Advertiva dla Fujitsu Siemens Computers
Agencja reklamowa Advertiva rozpoczęła współpracę z Fujitsu Siemens Computers, polegającą na kompleksowej obsłudze w ramach 10 już edycji ogólnopolskiego programu Cyberbonus.
Agencja Advertiva jest odpowiedzialna za kompleksowe przygotowanie oprawy graficznej programu, rozwiązań IT oraz bieżącej obsługi Cyberbonusa - komunikację z uczestnikami, prowadzenie programu oraz zakup i wysyłkę nagród.
Wizualna strona programu utrzymana jest w amerykańskiej stylistyce, wykorzystane są takie motywy jak baseball, Wall Street czy kasyno.
Cyberbonus to program motywacyjny, który skierowany jest do sprzedawców sprzętu komputerowego Fujitsu Siemens Computers, zakupionego wyłącznie u autoryzowanych dystrybutorów: AB, ABC Data i Tech Data. Sprzedawcy za zarejestrowaną sprzedaż w programie zbierają punkty, które mogą wymienić na nagrody rzeczowe. Jednocześnie wszystkie zgromadzone Cyberdolary sumują się na kontach uczestników w celu wyłonienia zwycięzcy nagrody głównej, którą jest wycieczka po Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Advertiva dla Fujitsu Siemens Computers