Agata Matuszewska business unit managerem w Open Research
Pracę w firmie badawczej Open Research rozpoczęła Agata Matuszewska, gdzie objęła stanowisko business unit managera. Poprzednio pracowała w Millward Brown, Nielsenie i USP Zdrowie.

Matuszewska dołączyła do zespołu badaczy jakościowo-ilościowych. Kieruje zespołem zajmującym się badaniami międzynarodowymi, badaniami dla firm farmaceutycznych oraz zaawansowaną analityką biznesową.
Agata Matuszewska ma 20 lat doświadczenia w pracy w międzynarodowych agencjach badawczych, jak Millward Brown (Kantar), Nielsen, gdzie była odpowiedzialna za prowadzenie zaawansowanych projektów badawczych. Pracowała również po stronie producenta (USP Zdrowie) w dziale insight oraz w trade marketingu.
Specjalizuje się w badaniach jakościowo-ilościowych w kontekście komunikacji, strategii, badań shopperowych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agata Matuszewska business unit managerem w Open Research