Agencja Jarosława Kuźniara z rekordowymi wpływami. Zmalał zysk
Należąca do Jarosława Kuźniara agencja komunikacji Kuźniar Media w 2024 roku kolejny raz zwiększyła przychody, ale przy dużo wyższym wzroście wydatków zmalał jej zysk.

Agencja Kuźniar Media w 2024 roku wypracowała 4,96 mln zł przychodów sprzedażowych, o 2,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Wpływy w całości pochodziły ze sprzedaży usług w kraju.
Przychody firmy rosną nieprzerwanie od jej uruchomienia w połowie 2019 roku. W 2020 roku wyniosły 1,83 mln zł, rok później – już 3,45 mln, a w 2022 roku – 3,53 mln.
Kuźniar Media świadczy usługi z zakresu komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, public affairs, CSR, personal brandingu i storytellingu. Wśród jej klientów są m.in.: Benefit System, Allcon, mBank i NEDAP. Agencja rozwija też własne marki: produkujące podcasty i autorskie formaty Voice House oraz Voice House Academy.
CZYTAJ TEŻ: "Nie żałuję, ale tęsknię". Jarosław Kuźniar o życiu po życiu w TVN [WYWIAD]
Działalność operacyjne Kuźniar Media w 2024 roku kosztowała 4,77 mln zł, o 8,8 proc. więcej niż rok wcześniej. To konsekwencja głównie wzrostu wydatków na usługi obce z 3,55 do 3,96 mln zł oraz na zużycie materiałów i energii z 29,6 do 115,9 tys. zł.
Natomiast koszty wynagrodzeń zmalały z 616,7 do 541,3 tys. zł, pozostałe koszty rodzajowe – ze 104,1 do 92,1 tys., zaś pozostałe koszty operacyjne – z 283 tys. do zera.
Na poziomie operacyjnym zysk agencji zmalał z 309,6 do 194,8 tys. zł, a w ujęciu netto – z 268,4 do 148,7 tys. zł.
Do Jarosława Kuźniara należy 98 proc. udziałów spółki. Jej zeszłoroczny zysk w całości przeznaczono na pokrycie wcześniejszych strat.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Agencja to obecnie główny projekt biznesowy Kuźniara. Jak informowaliśmy kilka miesięcy temu, były dziennikarz TVN24 i Onetu zamknął swoje butikowe biuro podróży Goforworld (organizację jego ewentualnych podróży przejęło biuro DreamGo) oraz spółkę, która zarządzała platformą Funwisher oferującą życzenia od znanych osób i postaci z formie cyfrowej.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2024, a poprzedni – 2023
Dołącz do dyskusji: Agencja Jarosława Kuźniara z rekordowymi wpływami. Zmalał zysk
Już wiemy, że kopiowanie idzie Panu całkiem nieźle. Skoro tak, to po co katuje nas Pan swoją niskiej jakości twórczością?
Znowu ten nieszczęsny lead, który można było z powodzeniem podzielić na dwa, albo nawet trzy zdania.
Czy próbował Pan kiedykolwiek czytać na głos te rzeczy, które Pan pisze?