SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Jarosława Kuźniara z rekordowymi wpływami. Zmalał zysk

Należąca do Jarosława Kuźniara agencja komunikacji Kuźniar Media w 2024 roku kolejny raz zwiększyła przychody, ale przy dużo wyższym wzroście wydatków zmalał jej zysk.

Jarosław Kuźniar / materiały prasowe Jarosław Kuźniar / materiały prasowe

Agencja Kuźniar Media w 2024 roku wypracowała 4,96 mln zł przychodów sprzedażowych, o 2,3 proc. więcej niż rok wcześniej. Wpływy w całości pochodziły ze sprzedaży usług w kraju.

Przychody firmy rosną nieprzerwanie od jej uruchomienia w połowie 2019 roku. W 2020 roku wyniosły 1,83 mln zł, rok później – już 3,45 mln, a w 2022 roku – 3,53 mln.

Kuźniar Media świadczy usługi z zakresu komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, public affairs, CSR, personal brandingu i storytellingu. Wśród jej klientów są m.in.: Benefit System, Allcon, mBank i NEDAP. Agencja rozwija też własne marki: produkujące podcasty i autorskie formaty Voice House oraz Voice House Academy.

CZYTAJ TEŻ: "Nie żałuję, ale tęsknię". Jarosław Kuźniar o życiu po życiu w TVN [WYWIAD]

Działalność operacyjne Kuźniar Media w 2024 roku kosztowała 4,77 mln zł, o 8,8 proc. więcej niż rok wcześniej. To konsekwencja głównie wzrostu wydatków na usługi obce z 3,55 do 3,96 mln zł oraz na zużycie materiałów i energii z 29,6 do 115,9 tys. zł.

Natomiast koszty wynagrodzeń zmalały z 616,7 do 541,3 tys. zł, pozostałe koszty rodzajowe – ze 104,1 do 92,1 tys., zaś pozostałe koszty operacyjne – z 283 tys. do zera.

Na poziomie operacyjnym zysk agencji zmalał z 309,6 do 194,8 tys. zł, a w ujęciu netto – z 268,4 do 148,7 tys. zł.

Do Jarosława Kuźniara należy 98 proc. udziałów spółki. Jej zeszłoroczny zysk w całości przeznaczono na pokrycie wcześniejszych strat.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Agencja to obecnie główny projekt biznesowy Kuźniara. Jak informowaliśmy kilka miesięcy temu, były dziennikarz TVN24 i Onetu zamknął swoje butikowe biuro podróży Goforworld (organizację jego ewentualnych podróży przejęło biuro DreamGo) oraz spółkę, która zarządzała platformą Funwisher oferującą życzenia od znanych osób i postaci z formie cyfrowej.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2024, a poprzedni – 2023

Dołącz do dyskusji: Agencja Jarosława Kuźniara z rekordowymi wpływami. Zmalał zysk

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Purysta językowy
Panie Zastępco Redaktora Naczelnego!

Już wiemy, że kopiowanie idzie Panu całkiem nieźle. Skoro tak, to po co katuje nas Pan swoją niskiej jakości twórczością?

Znowu ten nieszczęsny lead, który można było z powodzeniem podzielić na dwa, albo nawet trzy zdania.

Czy próbował Pan kiedykolwiek czytać na głos te rzeczy, które Pan pisze?
11 1
odpowiedź
User
gosc
No nie wiem, może niech coś odda to mu te zyski wzrosną :)))
12 0
odpowiedź
User
bezele
Doradza z wanienkami podczas podróży do USA ?
7 0
odpowiedź