Sołtysiak, Jasiński i Pawiński tworzą agencję rozwiązań strategicznych New Areas
Paula Sołtysiak, Paweł Jasiński i dr Paweł Pawiński otworzyli agencję rozwiązań strategicznych New Areas.

Celem New Areas jest zapewnianie organizacjom strategicznej jasności i sprawne wspieranie marek w skutecznym działaniu - informują założyciele.
- Od wielu lat w naszych dyskusjach przewijała się refleksja o tym, jak brak pełnej jasności na poziomie strategicznym istotnie osłabia potencjał marek i negatywnie wpływa na pozostałe poziomy ich funkcjonowania – mówi Paula Sołtysiak. Dlatego postanowiliśmy stworzyć agencję, która będzie pomagała markom działać efektywnie i wykorzystywać w pełni swoje możliwości. Bez niejasności, bez nieoptymalności, bez niepraktycznych narzędzi i metod.
Agencja opracowała podejście, które jest efektem ponad półtorarocznego projektu badawczo-rozwojowego.
- Spojrzeliśmy na tradycyjny proces doradczy przez pryzmat bolączek, z jakimi najczęściej zmagają się organizacje i przez ponad półtora roku pracowaliśmy nad nowym podejściem. Uszczupliliśmy klasyczne procesy tam, gdzie były przerośnięte, a zniuansowaliśmy je tam, gdzie oferowały niewystarczającą rozdzielczość. Opracowaliśmy także nowe metody dla obszarów, przy których te dotychczas stosowane wykazywały braki. Skupiliśmy się na tym, co performuje najlepiej – zwiększając wartość dla klientów i skracając czas realizacji projektów - dodaje Jasiński.
Co oferuje New Areas
New Areas zorganizowało swoją ofertę wokół trzech grup rozwiązań. Pierwszą z nich są rozwiązania orientujące, których celem jest diagnoza sytuacji zastanej i eksploracja rynkowych szans. Druga grupa to rozwiązania pozycjonujące, skupione na właściwym ustawieniu i ukierunkowaniu marki.
Rozwiązania nawigujące natomiast przekładają strategię na użyteczne narzędzia i plany wdrożeniowe, które usprawniają codzienne zarządzanie marką oraz ułatwiają współpracę klienta z innymi podmiotami.
Zespołem badawczym New Areas odpowiadającym za grupę rozwiązań orientujących kieruje dr Paweł Pawiński, od ponad 10 lat związany z Uniwersytetem Wrocławskim, gdzie współtworzy kierunek Komunikacja Wizerunkowa. W ramach pracy pozaakademickiej zaangażowany był w ponad 150 projektów komercyjnych, wspierając etapy diagnostyczne, koncepcyjne i ewaluacyjne. Realizował je z m.in. One Eleven, Grupą 4P i Brightlight.
Za grupę rozwiązań pozycjonujących odpowiada Paweł Jasiński, strateg i konsultant od ponad 10 lat. Interdyscyplinarne kompetencje i wiedzę zdobywał pracując w sześciu agencjach o różnych profilach m.in. BNA, 2012 Agency, Przestrzeń czy VMLY&R. Współtworzył agencję brandingową Wyraz.
Paula Sołtysiak, odpowiadająca za grupę rozwiązań nawigujących, zajmuje się budowaniem strategii marek i komunikacji od ponad 10 lat. Zdobywała doświadczenie w agencjach sieciowych (VMLY&R i JWT) oraz jako niezależna konsultantka strategiczna, wspierając startupy i firmy technologiczne w zakresie marketingu B2B. Wykłada strategię marki na Uniwersytecie Wrocławskim.
New Areas pracuje zarówno dla klientów korporacyjnych, jak i startupów w każdej fazie rozwoju. W portfolio agencji znajdują się m.in. marki z kategorii FMCG, tech i e-commerce.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Sołtysiak, Jasiński i Pawiński tworzą agencję rozwiązań strategicznych New Areas