ASAP&ASAP powiększa skład i kompetencje w obszarze wideo/animacje/AI
Do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej ASAP&ASAP dołączają: Sylwia Bednarz, Aleksandra Zinkiewicz i Ernest Homolka. Rozbudowa zespołu związana jest przede wszystkim ze zwiększeniem liczby projektów w obszarach takich jak wideo, animacje i kreacje z wykorzystaniem AI.

Sylwia Bednarz obejmuje w agencji stanowisko graphic & motion desinger. Do ASAP&ASAP przechodzi z agencji Kerris, gdzie od 2023 r. pracowała jako graphic designer, współpracując z markami takimi jak: Lisner, Jan Niezbędny, the:protocol, Makro, Oclean, Żabka. Wcześniej przez kilka lat pracowała w agencji Stor9 (m.in. dla marek: RL9, Foods by Ann, Nespresso, HBO MAX Euro RTV AGD, Totalizator Sportowy, Delio, SEPHORA, Semilac).
Ernest Homolka będzie w ASAP&ASAP pracował na stanowisku motion designer. Ma kilkanaście lat doświadczenia zawodowego, przez większość tego czasu działał jako freelancer, pracując nad projektami dla marek takich jak m.in.: Coca-Cola, Woseba, UPC, Herbapol czy Orange.
Aleksandra Zinkiewicz obejmuje z kolei stanowisko account manager. Do ASAP&ASAP przeszła z TA AGENCJA, gdzie jako project manager obsługiwała m.in. klientów takich jak Nutropharma (Prenatal, Vitapil) czy Groupe CAT. Wcześniej przez kilka lat (2020-2024) pracowała w agencji Walk Creative, jako digital account executive (wśród obsługiwanych przez nią klientów znaleźli się wtedy m.in. Empik, OBI, Vision Express). Karierę w branży rozpoczynała w 2019 roku w firmie ASAP CARE24 (obecnie Moderio).
– Rozwój naszej agencji nabiera tempa, a wraz z nim rosną nasze ambicje. Z radością witamy na pokładzie trzy nowe, wyjątkowe talenty, które dołączają do naszego zespołu. W odpowiedzi na zwiększoną liczbę projektów w obszarze wideo, animacji oraz kreacji wspieranych przez narzędzia AI, zdecydowaliśmy się rozbudować nasz zespół. Nowi Motion Designerzy wniosą do naszej codziennej pracy świeże spojrzenie i dynamikę, a dedykowany Account Manager zapewni naszym klientom najwyższy standard obsługi i doskonałą koordynację projektów. Staramy się konsekwentnie inwestować w rozwój, by dostarczać coraz bardziej innowacyjne i skuteczne rozwiązania – komentuje Dominik Siadak, chief strategy officer/partner agencji ASAP&ASAP.
Dołącz do dyskusji: ASAP&ASAP powiększa skład i kompetencje w obszarze wideo/animacje/AI