ASAP&ASAP przygotowała kampanię dla marki Betadine VAG
Wystartowała przygotowana przez ASAP&ASAP kampania leku OTC Betadine VAG a infekcje intymne, dla którego podmiotem odpowiedzialnym jest firma Egis Pharmaceuticals PLC, reprezentowana w Polsce przez firmę EGIS Polska.
Jest to pierwszy efekt współpracy po wygranym przez agencję w ubiegłym roku przetargu.
Prowadzona pod hasłem “Betadine VAG. Bądź nie do zatrzymania” kampania prowadzona jest w telewizji i w kanale digital. Jej celem jest zbudowanie świadomości leku wśród kobiet w każdym wieku, zmagających się z nawracającymi infekcjami intymnymi. Betadine VAG to lek, który od wielu lat dostępny był w Polsce wyłącznie na receptę, a w ubiegłym roku zmienił kategorię dostępności na lek OTC.
Agencja ASAP&ASAP stworzyła na potrzeby kampanii big ideę, KV kampanijny, koncepcję spotu telewizyjnego oraz digitalowego. Produkcją spotu telewizyjnego, jego postprodukcją oraz animacjami 3D, zajął się dom produkcyjny Alefajnie (alefajnie.com).
W kampanii telewizyjnej i digitalowej są wykorzystywane spoty główne 30” i 15” oraz dodatkowe video przeznaczone specjalnie dla kanału digital. Podczas planu filmowego nakręcone zostały spoty telewizyjne i digital oraz przeprowadzona została sesja zdjęciowa z bohaterkami spotu; materiały z niej będą wykorzystywane w kampanii digital oraz działaniach promocyjnych w aptekach. Większość ujęć spotów była kręcona w pionie, nawiązując do materiałów wideo jakie są dzisiaj popularne m.in. na TikToku czy Instagramie.
ASAP&ASAP przygotowała również stronę internetową oraz zajmuje się działaniami content marketingowymi.
Za zakup i planowanie kampanii telewizyjnej odpowiada dom mediowy Media Group, a zakup kampanii digital opracował dom mediowy iProspect (Dentsu).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: ASAP&ASAP przygotowała kampanię dla marki Betadine VAG