Iwostin reklamuje kosmetyki do cery wymagającej
Agencja ASAP&ASAP przygotowała kampanię dla marki Iwostin z portfolio Perrigo Poland.
Przygotowana przez ASAP&ASAP kampania dotyczy marki Iwostin, a konkretnie jej linii produktów Purritin (kosmetyki dla cery wymagającej) i obejmuje działania w obszarze digital i social media, jak również BTL.
Kampania ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy. Jej głównym celem jest dotarcie do grupy docelowej z informacją o akcji marketera – chodzi tu o aktywację sprzedażową typu “satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy”. Jest to pierwsza tego typu akcja przeprowadzana przez Perrigo Poland dla linii Iwostin Purritin. Dodatkowo w towarzyszących kampanii materiałach duży nacisk został położony na aspekt edukacyjny, który ma budować ekspercki wizerunek marki Iwostin (wszelkiego rodzaju wskazówki na temat np. rekomendowanej rutyny pielęgnacyjnej czy dobrych praktyk w dbaniu o skórę ze skłonnością do trądziku – w materiałach BTL i online).
Grupa docelowa kampanii Iwostin Purritin to młodzież oraz osoby dorosłe ze skórą skłonną do trądziku. Agencja przygotowała m.in. key visual akcji, projekty materiałów digital oraz zestaw kreacji na potrzeby działań w social mediach (Facebook, Instagram – gdzie wykorzystywany jest miks kreacji mstatycznych i wideo, oraz TikTok – reklama wideo).
Agencja przygotowała również projekty materiałów BTL (m.in. plakaty, ulotki, wobblery, projekty modułów do gazetek partnerów itp.) - równolegle prowadzona jest bowiem kampania offline, obejmująca sieci partnerów marki, takie jak: Super-Pharm, Melissa, ZIKO, Dr. Max.
ASAP&ASAP współpracuje z firmą Perrigo od 2017 roku, obsługując projektowo różne marki z jej portfolio. Od 2021 r. agencja obsługuje na stałe brandy Emolium oraz Iwostin w obszarze digital.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Iwostin reklamuje kosmetyki do cery wymagającej