Agito.pl z nowym logo i layoutem
Należący do Grupy Allegro sklep internetowy Agito.pl został udostępniony w gruntownie zmienionej wersji. Witryna ma też nowe logo.
Agito.pl zyskało nowy układ treści, funkcjonalności i rozwiązania graficzne. Najwięcej zmian wprowadzono na stronie głównej, gdzie pojawiły się m.in. spersonalizowany dobór produktów (oparty na tym, co określony internauta ostatnio kupił w serwisie), lista bestsellerów, promocji i najczęściej oglądanych towarów oraz lista życzeń, którą użytkownicy mogą dzielić się z przyjaciółmi. - Celem zmian jest maksymalnie ułatwić proces zakupowy. Nowa wersja sklepu jest też bardziej przejrzysta i czytelna - przekonuje Szymon Bujalski, członek zarządu Agito.
Ponadto Agito.pl ma nowy logotyp, który ma odzwierciedlać dynamiczny rozwój serwisu oraz jego nieskomplikowany, przejrzysty charakter.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Agito.pl z nowym logo i layoutem