Agnieszka Radawiec dyrektorem marketingu Douglas Polska
Agnieszka Radawiec, która ostatnio była szefem komunikacji marketingowej w UPC Polska, została dyrektorem marketingu sieci perfumerii Douglas Polska.

Radawiec odpowiada za stworzenie i realizację długofalowej strategii marketingowej Douglas Polska, komunikację PR, digital, social media, experiencial marketing i program lojalnościowy.
Do Douglas Polska przeszła z UPC Polska, gdzie od 2013 roku pracowała jako dyrektor komunikacji marketingowej. Wcześniej przez dwa lata była dyrektorem marketingu w Eurozecie, do którego należy m.in. Radio Zet.
W latach 2000-2010 pracowała w agencji Havas Worldwiede Warsaw (wtedu Euro RSCG Warszawa) na stanowisku client service directora.
Z naszych ustaleń wynika, że ostatnio szefem marketingu Douglas Polska była Katarzyna Manios.
Douglas Polska ma obecnie 131 perfumerii na terenie całej Polski oraz sklep internetowy douglas.pl.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agnieszka Radawiec dyrektorem marketingu Douglas Polska