Valkea Media zajmie się obsługą Douglas Polska w social mediach
Perfumerie Douglas Polska uruchomiły nowy projekt na YouTube. Za jego ideę i przygotowanie odpowiada Valkea Media.

Beauty Stories to kanał, na którym spotykają się różne kreatorki znane z blogo- i vlogosfery. Wśród nich Agnieszka Grzelak, GlamPaula, Czarszka i BlessTheMess.
Beauty Stories pozwala Douglas Polska tworzyć nowe podejście do przygotowywania treści wideo i komunikacji z fankami i fanami. Kanał ten ma być centralnym punktem platformy contentowej, która zintegruje działania na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Poszczególne kanały będą wspierać się, wykorzystując różne media. W publikację zdjęć, filmów i relacji z planu będą też angażować się współpracujące z Beauty Stories vlogerki i blogerki.
Będą na nim prowadzone także liczne konkursy, a firma będzie prezentować materiały typu „making of” i „backstage”, przedstawiające kulisy powstawania filmów.
Ideę przygotowała i realizuje grupa mediowa Valkea Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Valkea Media zajmie się obsługą Douglas Polska w social mediach