Ryki klientem agencji Valkea Media
Spółdzielnia Mleczarska Ryki, producent serów dojrzewających, rozpoczęła współpracę z agencją 360 stopni – Valkea Media.
Celem współpracy jest umocnienie pozycji marki na rynku oraz zwiększenie jej rozpoznawalności wśród konsumentów.
Działania komunikacyjne obejmują rozbudowę obecności marki w mediach społecznościowych, wdrażanie spójnej strategii marketingowej oraz tworzenie angażujących treści.
Nowa strategia ma na celu dotarcie do szerokiego grona odbiorców i podkreślenie jakości produktów Spółdzielni Mleczarskiej Ryki.
W ramach współpracy Valkea Media – agencja 360 – odpowiada za opracowanie strategii komunikacyjnej, kreacje reklamowe, obsługę contentową i graficzną oraz prowadzenie kanałów marki w mediach społecznościowych.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ryki klientem agencji Valkea Media