SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Valkea Media z komunikacją kampanii wellnessowej Oriflame

Agencja Valkea Media odpowiada za strategię i realizację komunikacji nowego projektu marki Oriflame – „Glow Up”.

mat.pras. mat.pras.

„Glow Up by Oriflame” to długofalowa kampania skierowana do młodych, aktywnych kobiet, które świadomie dbają o siebie, poszukują równowagi między ciałem a umysłem i budują styl życia oparty na samoakceptacji, uważności i codziennych rytuałach wellbeingu. 

Kampania zachęca do redefinicji piękna – nie jako efektu perfekcji, lecz jako rezultatu spójnych, prostych działań: troskliwego ruchu, świadomego odżywiania, chwili na refleksję i odpoczynek. To podejście znajduje wyraz nie tylko w przekazie kampanii, ale również w strukturze komunikacji – skupionej na budowaniu wspierającej społeczności i autentycznych relacjach z odbiorczyniami.

Valkea Media odpowiada za kompleksowe prowadzenie komunikacji kampanii w mediach społecznościowych (Instagram, TikTok), działania z zakresu influencer marketingu oraz tworzenie treści UGC. „Glow Up” funkcjonuje w ramach osobnego kanału komunikacyjnego, niezależnego od głównych profili Oriflame.

Dołącz do dyskusji: Valkea Media z komunikacją kampanii wellnessowej Oriflame

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl