Valkea Media z komunikacją kampanii wellnessowej Oriflame
Agencja Valkea Media odpowiada za strategię i realizację komunikacji nowego projektu marki Oriflame – „Glow Up”.
„Glow Up by Oriflame” to długofalowa kampania skierowana do młodych, aktywnych kobiet, które świadomie dbają o siebie, poszukują równowagi między ciałem a umysłem i budują styl życia oparty na samoakceptacji, uważności i codziennych rytuałach wellbeingu.
Kampania zachęca do redefinicji piękna – nie jako efektu perfekcji, lecz jako rezultatu spójnych, prostych działań: troskliwego ruchu, świadomego odżywiania, chwili na refleksję i odpoczynek. To podejście znajduje wyraz nie tylko w przekazie kampanii, ale również w strukturze komunikacji – skupionej na budowaniu wspierającej społeczności i autentycznych relacjach z odbiorczyniami.
Valkea Media odpowiada za kompleksowe prowadzenie komunikacji kampanii w mediach społecznościowych (Instagram, TikTok), działania z zakresu influencer marketingu oraz tworzenie treści UGC. „Glow Up” funkcjonuje w ramach osobnego kanału komunikacyjnego, niezależnego od głównych profili Oriflame.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Valkea Media z komunikacją kampanii wellnessowej Oriflame