Lidl nową kampanią wspiera polskich dostawców (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa pod hasłem "Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców", w której promuje m.in. firmę Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producenta jaj Ovovita oraz Spółdzielnię Mleczarską Ryki. Przygotowały ją agencje GPD, Havas Media i 24/7 Communications.
Lidl Polska od kilku lat współpracuje z polskimi dostawcami. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70 proc. obrotu sieci. Regularnie prowadzi też kampanie, w których przedstawia swoich producentów z Polski. Dotychczas zaprezentowano w nich m.in. dostawców warzyw i owoców „Ryneczku Lidla”, producenta nabiału „Pilos” czy kosmetyków „Cien”. W nowej kampanii – „Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” pokazano firmę Roślinna Magda, Zakłady Mięsne Skiba, producenta jaj Ovovita oraz Spółdzielnię Mleczarską Ryki.
Roślinna Magda to rodzinna firma spod Zakopanego produkująca popularny vegangurt PlantOn – alternatywę dla jogurtów z mleka krowiego. Zakłady Mięsne Skiba dostarczają do Lidl Polska wędliny oraz wyselekcjonowane mięsa. Ovovita dostarcza jaja do sieci Lidl Polska, a Spółdzielnia Mleczarska Ryki – sery żółte-dojrzewające z Lubelszczyzny.
.jpg)
Nowa kampania „Lidl Polska z dumą wspiera polskich dostawców” potrwa cztery tygodnie. Działania reklamowe obejmują reklamy w telewizji, gazetkę produktową Lidl Polska, billboardy, a także kanał Lidl Polska na YouTube, Instagramie, Facebooku i stronie internetowej lidl.pl.

Za produkcję materiałów marketingowych odpowiedzialna jest agencja GPD, za zakup mediów dom mediowy Havas Media a za współpracę z mediami odpowiada 24/7Communication.
Lidl Polska ma nieco ponad 700 sklepów. W roku rozliczeniowym od marca 2018 do lutego ub.r. spółka osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 14,2 proc. do 18,32 mln zł oraz 901,1 mln zł zysku netto (wobec 708,2 mln zł rok wcześniej).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Lidl nową kampanią wspiera polskich dostawców (wideo)