Agnieszka Radwańska zareklamuje Ariel
Najlepsza obecnie polska tenisistka Agnieszka Radwańska wystąpi wreklamie proszku do prania Ariel. Zawodniczka podpisała umowę zwłaścicielem tej marki - firmą Procter & Gamble.
Reklamówkę kręcono w ubiegły poniedziałek w Warszawie.Zawodniczka przyznała w "Dzienniku", że zaskoczył ją rozmachprzedsięwzięcia. "Nie wiedziałam, że do nakręcenia krótkiejreklamówki potrzeba aż czterech autobusów" - stwierdziła. Ekipaproducencka sfilmowała zawodniczkę grającą na korcie, upadającą ibrudzącą sobie koszulkę oraz cieszącą się ze zwycięstwa razem zkibicami. Daje to pojęcie o scenariuszu reklamy i wcalenieoczywistym związku tenisa z proszkiem do prania. Jak przyznałaRadwańska, w reklamie nie wypowiada żadnego słowa.
Procter & Gamble złożył propozycję tenisistce już w zeszłymroku, jednak z powodu braku czasu zapracowanej zawodniczki dopieroteraz nakręcono spot. Reprezentująca firmę Małgorzata Meier niechciała zdradzić portalowi Wirtualnemedia.pl wysokości honorariumotrzymanego przez Radwańską.
Kreację kampanii przygotowuje agencja Satchi & Satchi. Jakpowiedziała nam Małgorzata Meier "na tak wczesnym etapie pracytrudno mówić o tym, kiedy konkretnie rozpocznie się promocja, jakdługo potrwa i jakie media oprócz telewizji obejmie". Meierzdementowała również podaną przez "Super Express" informację o tym,że razem z Radwańską w spocie wystąpi czeski tenisista ThomasByrdych. W telewizji spot powinien pojawić się już za kilkatygodni.
Procter & Gamble to światowy potentat w produkcji dóbrkonsumpcyjnych od 1991 roku działający w Polsce. Firma wytwarzagłównie kosmetyki i środki higieny osobistej znanych marek:szampony, perfumy, pieluchy, podpaski, pasty do zębów i proszki doprania. W 1994 roku Procter & Gamble otworzył na warszawskimTargówku fabrykę, w której produkowane są obecnie pieluchyPampers.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agnieszka Radwańska zareklamuje Ariel