Agnieszka Voelkel i Damian Rubik awansowali w dziale marketingu Komputronik
Agnieszka Voelkel objęła stanowisko group marketing managera, a Damian Rubik został senior brand managerem w Komputronik. Oboje związani są z firmą od 2017 roku.

Agnieszka Voelkel w ramach obowiązków będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowej oraz zarządzanie zespołem brand managerów. W jej kompetencjach będzie także koordynacja działań marketingowych, w tym planowanie i zarządzanie budżetem, planowanie mediów oraz bieżące monitorowanie realizacji kampanii dla Grupy Komputronik.
Poprzednio w Komputronik odpowiedzialna była za PR i komunikację wewnętrzną oraz komunikację usług finansowych i komplementarnych. Wcześniej swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. dla Tequila/TBWA i takich klientów jak Żubr, Lech Pils, Tyskie czy Nivea.
Damian Rubik na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za koordynację prac zespołu marketingowego, dedykowanego do szczególnego wsparcia promocji produktów dywizji mobilnej (laptopy i GSM). W ramach obowiązków służbowych będzie także współtworzył strategię marketingową Komputronik oraz zajmował się planowaniem i egzekucją działań w mediach.
Do jego obowiązków należeć będzie także prowadzenie kampanii reklamowych i promocji zwiększających efektywność sprzedaży produktów mobilnych i rozpoznawalności marki Komputronik. Wcześniej zajmował stanowisko brand managera, na którym zajmował się planowaniem i realizacją kampanii ATL, BTL, SEM, RTB.
Agnieszka Voelkel i Damian Rubik pracują w Komputroniku od 2017 roku.
Zmiany personalne wynikają ze strategii firmy, która w nowym roku budżetowym będzie kłaść większy nacisk na promocję wybranych kategorii produktowych: laptopów, smarthome i GSM oraz na standaryzację działań marketingowych dla całej Grupy Komputronik.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Agnieszka Voelkel i Damian Rubik awansowali w dziale marketingu Komputronik