Life On Wheelz w kampanii Komputronik
Komputronik połączył siły z kanałem Life On Wheelz w ramach nowej kampanii #SmartNotHard, której celem jest podkreślenie roli nowoczesnych technologii w codziennym życiu, zwłaszcza dla osób z niepełnosprawnościami. Za koncept kreatywny, scenariusze działań oraz współrealizację materiału odpowiada agencja digitalowa Brand Kolektyw.
Wojtek i Agata, prowadzący kanał LifeOnWheelz, od lat łamią stereotypy związane z osobami z niepełnosprawnościami, edukują odbiorców i dzielą się swoją codziennością w przyjazny i humorystyczny sposób.
W ramach kampanii powstały materiały video z udziałem dwójki ambasadorów, dotyczące smart rozwiązań dla domu, opartych o system głosowy, które pokazują, jak technologia może wspierać niezależność i komfort osób z niepełnosprawnościami.
Kampania Komputronika ma na celu nie tylko promowanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych, ale również edukację społeczeństwa na temat ich wpływu na życie osób z różnymi potrzebami, a Agata i Wojtek pokazują, jak smart technologie mogą zmieniać życie na lepsze.
Partnerem kampanii jest marka Ezviz. Za koncept kreatywny, scenariusze działań oraz współrealizację materiału odpowiada agencja digitalowa Brand Kolektyw.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Life On Wheelz w kampanii Komputronik