SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brand Kolektyw pracuje dla marek Haier i Candy

Agencja Brand Kolektyw wygrała przetarg na obsługę marek Haier i Candy. Przygotowała strategię dla obu marek w social mediach oraz opracowała koncepty kreatywne komunikacji. 

Brand Kolektyw odpowiedzialny jest za całościową obsługę w obrębie platform Facebook i Instagram oraz obecność marek na TikToku oraz wsparcie w zakresie influence marketingu.

– To dla nas ogromne wyróżnienie, że lider wśród producentów dużego sprzętu AGD podzielił naszą wizję komunikacji i zdecydował się na współpracę. Cieszymy się, że nasze doświadczenie i kompetencje w obszarze technologicznym pozwoliły nam zdobyć zaufanie marek Haier i Candy. Współpraca ta to świetna okazja do dalszego rozwoju i realizacji innowacyjnych projektów, które będą odpowiadały na potrzeby współczesnych użytkowników SM – mówi Paweł Michaluk, założyciel i współwłaściciel agencji Brand Kolektyw.

W przypadku Haier zwycięską ideą okazała się platforma komunikacyjna „Haier Level. Wyższy poziom życia” – w kreatywny sposób pokazująca, jak produkty lidera branży dużego AGD pozwalają przejść z codziennym życiem na wyższy poziom.

Z kolei komunikacja Candy będzie się opierać o ideę „Ready to Live. Gotowi na życie!”, prezentującą urządzenia marki jako idealny wybór dla młodych ludzi o różnych stylach życia. 

Dołącz do dyskusji: Brand Kolektyw pracuje dla marek Haier i Candy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl