Faktora Win dołącza do grona klientów Brand Kolektywu
Agencja Brand Kolektyw rozpoczyna współpracę z Faktorią Win, marką z portfolio grupy Eurocash.
W ramach współpracy agencja opracowała strategię komunikacji na rok 2024 i od lutego odpowiada za jej wdrożenie. Działania uwzględniają m.in.: komunikację social media w oparciu o wypracowaną linię, aktywacje konsumenckie, współprace ambasadorskie oraz sesje zdjęciowe i nagraniowe.
W ramach przetargu powstała platforma komunikacyjna pod hasłem “Zgrana para, od wina i gara!”. W rolach ambasadorów kampanii pojawiają się: ekspertka i edukatorka winna Monika Gruszfeld (@thestol.pl na Instagramie) oraz szef kuchni Marcin Popielarz (@popek_52 na Instagramie). Zgrana para odpowiedzialna jest za inspirowanie użytkowników, ich edukację i przybliżenie tematyki wine-pairingowej.
Agencja Brand Kolektyw pracuje dla takich klientów, jak: Komputronik, PayU, MultiSport Polska, Bonne Maman, ANDROS Polska czy sery Turek.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Faktora Win dołącza do grona klientów Brand Kolektywu