Aktywne sportowo Hinduski reklamują Nike (wideo)
W nowym spocie reklamowym firmy Nike przeznaczonym na rynek w Indiach hinduskie sportsmenki pokazują, że aktywność fizyczna to nie tylko boisko czy ring, ale także zatłoczona ulica bądź dyskoteka.
W trwającym prawie 3 minuty reklamowym klipie zatytułowanym „Da Da Ding” występują indyjskie gwiazdy kobiecego sportu – m.in. hokeistka na trawie Rani Rampal i surferka Ishita Malaviya, a także popularna hinduska aktorka Deepika Padukone, która w przeszłości grała zawodniczo w badminton.
Dynamicznie zmieniające się ujęcia, którym towarzyszy muzyka skomponowana przez rapera Gizzle pokazują aktywne kobiety uprawiające różne dyscypliny sportu na boiskach, a nawet na bokserskim ringu.
Spot przekonuje też, że fizyczną aktywność kobiety mogą uprawiać nie tylko na sportowych obiektach, ale także na zwykłej ulicy czy w dyskotece. Kulminacją spotu jest bieg kilkudziesięciu kobiet, w którym nie liczy się zwycięstwo, ale wspólny wysiłek fizyczny.
W poszczególnych ujęciach pojawia się logo Nike, a spot stanowi część kampanii pod hasłem „Just Do It”. Uzupełnieniem klipu są zdjęcia wybranych hinduskich sportsmenek publikowane na Instagramie.
Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Wieden + Kennedy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Aktywne sportowo Hinduski reklamują Nike (wideo)