Aktywne sportowo Hinduski reklamują Nike (wideo)
W nowym spocie reklamowym firmy Nike przeznaczonym na rynek w Indiach hinduskie sportsmenki pokazują, że aktywność fizyczna to nie tylko boisko czy ring, ale także zatłoczona ulica bądź dyskoteka.

W trwającym prawie 3 minuty reklamowym klipie zatytułowanym „Da Da Ding” występują indyjskie gwiazdy kobiecego sportu – m.in. hokeistka na trawie Rani Rampal i surferka Ishita Malaviya, a także popularna hinduska aktorka Deepika Padukone, która w przeszłości grała zawodniczo w badminton.
Dynamicznie zmieniające się ujęcia, którym towarzyszy muzyka skomponowana przez rapera Gizzle pokazują aktywne kobiety uprawiające różne dyscypliny sportu na boiskach, a nawet na bokserskim ringu.
Spot przekonuje też, że fizyczną aktywność kobiety mogą uprawiać nie tylko na sportowych obiektach, ale także na zwykłej ulicy czy w dyskotece. Kulminacją spotu jest bieg kilkudziesięciu kobiet, w którym nie liczy się zwycięstwo, ale wspólny wysiłek fizyczny.
W poszczególnych ujęciach pojawia się logo Nike, a spot stanowi część kampanii pod hasłem „Just Do It”. Uzupełnieniem klipu są zdjęcia wybranych hinduskich sportsmenek publikowane na Instagramie.
Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Wieden + Kennedy.
Dołącz do dyskusji: Aktywne sportowo Hinduski reklamują Nike (wideo)