Allegro wyprzedziło Wirtualną Polskę, w dół Radiozet.pl i mobilne OLX (Mediapanel z września)
We wrześniu br. spore wzrosty osiągnęły strony i aplikacje Grupy Polsat-Interia, ZPR Media i TVN, a także aplikacja mobilna TikTok. Grupa Allegro wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska, natomiast duże spadki zanotowały Radiozet.pl i aplikacja mobilna OLX.
Wyniki badania Mediapanel pokazują, że we wrześniu br. strony i aplikacje Grupy Google odwiedziło 28,15 mln polskich internautów, co przełożyło się na 96,5 proc. zasięgu. Miesiąc wcześniej wydawca zanotował 27,95 mln użytkowników i 96,6 proc. zasięgu.
Liczba polskich użytkowników YouTube’a (serwisu i aplikacji) zmniejszyła się miesiąc do miesiąca z 25,2 do 25,04 mln zł. Grupa Ringier Axel Springer Polska zanotowała spadek z 22,3 do 22,78 mln odwiedzających, a przeglądarkowy Facebook - z 21,59 do 21,58 mln.
W górę Polsat-Interia, ZPR Media i TVN
Grupa Allegro osiągnęła wzrost liczby użytkowników z 20,95 do 21,05 mln, dzięki czemu wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska, w której liczba internautów zmniejszyła się z 21,02 do 20,92 mln.
Znaczące wzrosty zanotowały Grupa Polsat-Interia (z 19,96 do 20,26 mln), Grupa Polska Press (z 16,45 do 16,74 mln), Grupa ZPR (z 14,52 do 14,94 mln) i Grupa TVN (z 12 do 12,39 mln).
Za to Grupa OLX zanotowała spadek z 18,59 do 17,85 mln odwiedzających, Grupa Eurozet - z 11,98 do 10,81 mln zł, a Grupa RMF - z 9,43 do 8,97 mln.
29,1 mln internautów w Polsce
Według Mediapanelu we wrześniu łączna liczba internautów w Polsce wynosiła 29,1 mln (0,2 mln więcej niż w sierpniu), a codziennie z internetu korzystało 24,2 mln osób (po wzroście o 0,1 mln miesiąc do miesiąca).

Interia.pl przed Wikipedią, w dół Fakt.pl
Google.com miesiąc do miesiąca zanotowało wzrost liczby polskich użytkowników z 27,12 do 27,14 mln, a Google.pl spadek - z 10,8 do 10,55 mln.
Na Onet.pl liczba internautów zwiększyła się z 18,82 do 18,93 mln, na Allegro.pl zmalała z 17,74 do 17,62 mln, a na WP.pl - z 16,09 do 15,97 mln. Interia.pl zanotowała spadek z 14,18 do 13,5 mln, przez co została wyprzedzona przez Wikipedię (wzrost z 13,57 do 14,65 mln).
Liczba użytkowników Radiozet.pl poszła w dół z 11,35 do 10,11 mln, a w przypadku Fakt.pl - z 9,65 do 9,51 mln.

Netflix i Instagram ze spadkami na komputerach
Na komputerach Grupa Google zanotowała 21,41 mln użytkowników i 73,4 proc. zasięgu (wobec 21,43 mln internautów i 74 proc. zasięgu w sierpniu). YouTube zanotował spadek z 15,49 do 15,44 mln odwiedzających, a przeglądarkowy Facebook - wzrost z 14,55 do 14,65 mln.
Na przeglądarkowym Instagramie liczba użytkowników zmalała z 4,86 do 4,54 mln, a na Netfliksie - z 4,63 do 4,42 mln.

Google.pl zanotowało na komputerach spadek z 21,02 do 20,93 mln, a Google.pl - z 8,72 do 8,56 mln.
Natomiast na Allegro.pl liczba internautów zwiększyła się z 11,15 do 11,4 mln, na WP.pl - z 7,99 do 8,37 mln, a na Onet.pl - z 7,64 do 7,92 mln.

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Allegro wyprzedziło Wirtualną Polskę, w dół Radiozet.pl i mobilne OLX (Mediapanel z września)