Kampania Almette podkreśla lokalny charakter marki (wideo)
W nowej kampanii Almette akcentuje, że serek powstaje w Polsce, a konkretnie w podlaskim Węgrowie. Akcję przygotowały Grasp Group. Zakupem, Value Media i Quality PR.
W nowej akcji reklamowej Almette możemy odkryć tajemnice „węgrowskiej krainy” wspólnie z dwiema wyjątkowymi mieszkankami Węgrowa. Są nimi Nela Zawadzka - finalistka The Voice Kids oraz Mariola Zenik - mistrzyni Europy w siatkówce.
Dla podkreślenia, gdzie powstaje Almette, na opakowaniach serków pojawiło się oznaczenie „Wyprodukowano w Polsce”.
Na potrzeby kampanii „Almette – wyprodukowano w Polsce” powstały materiały video z udziałem Neli Zawadzkiej i Marioli Zenik. Są one promowane w szerokiej kampanii digitalowej, można je również obejrzeć m.in. na stronie internetowej kampanii.
Akcja obejmuje także działania z influencerami oraz wsparcie w mediach.
Za kreację odpowiada agencja Grasp Group. Zakupem mediów zajmuje się Value Media. Działania PR prowadzi Quality PR.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kampania Almette podkreśla lokalny charakter marki (wideo)