Almette bez laktozy reklamowane w telewizji i internecie (wideo)
Pod hasłem „Bez laktozy. Sama przyjemność!” ruszyła kampania reklamowa serków twarogowych Almette w wersji bez laktozy.

Kampania obejmuje emisję billboardów sponsorskich w telewizji, komunikację digital, social media oraz współpracę z influencerami. W ramach kampanii internetowej powstała seria materiałów wideo z historiami osób, które wybrały Almette bez laktozy. Seniorka, młoda matka, aktywny mężczyzna, kilkuletni chłopiec, dietetyk kliniczny - to niektórzy bohaterowie spotów.
Filmy są również dostępne na nowej, dedykowanej podstronie Almette.pl/bez-laktozy, która komunikuje produkty z linii bez laktozy.
Kampania rozpoczęła się w połowie czerwca i potrwa do końca sierpnia 2020 roku.
Za kreację spotu telewizyjnego oraz digital odpowiada agencja Grasp Group. Zakup mediów prowadzi Value Media, a działania PR – agencja Quality PR.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Almette bez laktozy reklamowane w telewizji i internecie (wideo)