Stanisław Karpiel-Bułecka, Paulina Soboń, Asia Dulczewska, Marta Jankowska & Filip Kowalik promują loterię Almette
Wystartowała Wielka Loteria Almette (Hochland)- “ekoDom Almette”, w której do wygrania jest całoroczny w pełni urządzony ekoDOM z widokiem na Giewont. Promuje go kampania przygotowana przez agencje Value Media i SalesTube (Group One).

Wystartowała 8. edycja Wielkiej Loterii Almette, w której do wygrania na własność jest całoroczny, ubezpieczony i w pełni urządzony ekoDOM w najwyżej położonej miejscowości w Polsce - Ząb. Dodatkowo do wygrania są również nagrody pieniężne - 7 razy po 1000 zł dziennie.
Loteria promowana jest kampanią online i offline, która potrwa przez dwa miesiące. W ramach promocji loterii “ekoDOM Almette” przygotowano spot reklamowy, który emitowany jest w ogólnopolskich stacjach TV. Loteria będzie szeroko wspierana w internecie m.in. poprzez działania programmatic, SEM i Paid Social oraz poprzez influencerów m.in. Stanisław Karpiel-Bułecka, Paulina Soboń, Asia Dulczewska, Marta Jankowska & Filip Kowalik (life.catchers), a także David Gaboriaud (szef kuchni i ambasador marki Almette) na Instagramie i TikToku.
Za strategię, planowanie i zakup mediów kampanii promującej flagową loterię marki Almette odpowiedzialna jest agencja Value Media we współpracy z agencją e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One). Za strategię kreatywną kampanii oraz działania influencer marketingowe odpowiada agencja Grasp Group.
Warunkiem wzięcia udziału w loterii Almette jest zakup dowolnego serka Almette z informacją o loterii, zachowanie paragonu i wieczka oraz zarejestrowanie kodu z wieczka na stronie loteryjnej w dniach od 1 września do 31 października. Szczegóły i regulamin dostępne są na stronie: Link. Działania komunikacyjne w mediach, za które odpowiadają agencje Group One potrwają do 31 października br. czyli do ostatniego dnia trwania loterii.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Stanisław Karpiel-Bułecka, Paulina Soboń, Asia Dulczewska, Marta Jankowska & Filip Kowalik promują loterię Almette