Nowa marka ubezpieczeń komunikacyjnych wsparta kampanią
Uniqa stworzyła nową, oddzielną linię ubezpieczeń komunikacyjnych z myślą o klientach oczekujących szybkiej i prostej oferty. Za koncept kreatywny kampanii launchującej markę Pevno odpowiada agencja Labcon, wspólnie z domem produkcyjnym Media Ready. Strategię wprowadzenia marki na rynek oraz działania mediowe prowadzi agencja mediowa Value Media.

Idea kreatywna opiera się na realnych insightach - OC to obowiązek, ale nikt nie chce przepłacać za obowiązki. Właśnie dlatego Pevno wchodzi na rynek z jasnym komunikatem: nie oszczędzaj na sobie, tylko na OC.
Reklama przekonuje, że z marką Pevno załatwienie obowiązkowego ubezpieczenia jest proste i niedrogie — polisa jest przejrzysta, dostępna zarówno w wersji samoobsługowej, jak i u agenta.
Za strategię, planowanie i zakup mediów cyfrowych odpowiada kompleksowo agencja mediowa Value Media. Działania mediowe w digitalu obejmują m.in.: social media, SEO, SEM, oraz programmatic video na Youtube, programmatic display oraz screening na portalu otomoto.pl.
– Łatwo. Tanio. Pevno - na podstawie tego claimu przygotowaliśmy strategię budowania silnej rozpoznawalności nowej oferty w kanałach digitalowych. Kluczowe jest dla nas kształtowanie wizerunku Pevno, jako marki uczciwej, pomocnej, transparentnej i godnej zaufania oraz "sprytnego wyboru" spośród ubezpieczeń OC dla klientów, którzy cenią sobie prosty proces zakupowy, samoobsługę posprzedażową oraz niską cenę – mówi Joanna Rojewska, business director w Value Media.
Koncepcja kreatywna kampanii digitalowej została przygotowana przez agencje Labcon relevant stories i dom produkcyjny Media Ready, również należące do Group One.
Dołącz do dyskusji: Nowa marka ubezpieczeń komunikacyjnych wsparta kampanią