Value Media z kampanią światłowodu Nju
Marka Nju ruszyła z kolejną odsłoną kampanii, promującej światłowód dostępny w ofercie. Jej główne hasło – „Nju. Najprościej” – podkreśla prostotę i elastyczność usług marki.

Kreacje wykorzystane w kampanii opierają się na haśle „Nju. Najprościej” i mają na celu pokazać, jak łatwo można skorzystać ze światłowodu Nju – możesz zrezygnować kiedy chcesz, a koszt już od 39 zł miesięcznie.
Marka podkreśla w komunikacji, że z usługi można zrezygnować w dowolnym momencie, co czyni ofertę wyjątkowo elastyczną. Dotąd Nju kojarzone było przede wszystkim z ofertą telefonii komórkowej – nowa kampania ma to zmienić i poszerzyć postrzeganie marki o ofertę internetu światłowodowego.
W maju zaprezentowano nową odsłonę marki Nju, a już od czerwca konsumenci mogą zapoznać się z odświeżoną komunikacją dotyczącą usługi światłowodu, która zyskała zmienioną formę wizualną.
Działania mediowe wykorzystane w kampanii “Nju. Najprościej” obejmują kanały OOH oraz digital. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media, natomiast spółka MarTech & e-commerce connected Salestube prowadzi działania programatyczne. Koncept kreatywny przygotowała agencja Ogilvy, która odpowiada też za prowadzenie social mediów. Kampania potrwa do końca czerwca.
Dołącz do dyskusji: Value Media z kampanią światłowodu Nju