Marta Kordowska business managerem w Value Media
Do agencji mediowej Value Media dołączyła Marta Kordowska, która objęła stanowisko business managera.
Jako business manager w Value Media będzie odpowiedzialna za koordynowanie współpracy z TVP, za strategiczne rekomendacje, wykorzystanie analityki oraz narzędzi w celu podnoszenia wartości biznesowej współpracy w zakresie mediów. W strukturach agencji będzie w zespole Paulina Przetackiej, business director Value Media.
Marta Kordowska ma 10-letnie doświadczenie w branży mediowej, które zdobywała m.in. w Spark Foundry Poland oraz ostatnio w GroupM, jako senior biddable campaign delivery expert, a następnie na stanowisku biddable campaign delivery manager.
Swoje kompetencje z zakresu zarządzania projektami mediowymi 360, data-driven marketingu, biddable media oraz zarządzania zespołem wykorzystywała w pracy dla takich klientów jak: Huawei, SkyShowtime, Coca-Cola, Polski Standard Płatności (BLIK), Semilac, czy Goodyear.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Marta Kordowska business managerem w Value Media