SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Bolec" dołącza do "Gruchy" w reklamie Uniqa

W czerwcu wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej ubezpieczyciela Uniqa. W znanym formacie ponownie zobaczymy Mirosława Zbrojewicza w roli Gruchy z filmu „Chłopaki nie płaczą”, a towarzyszy mu Michał Milowicz, czyli słynny “Bolec”.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

W reklamach ubezpieczyciel prezentuje pakiet OC i AC z usługą naprawy na miejscu i sprawną likwidacją po szkodzie.Dwa pierwsze spoty przedstawiają korzyści pakietu OC Uniqa. Trzeci koncentruje się na ochronie w ramach pakietu OC+AC oraz na szybkiej likwidacji szkód. 

Kultowe postacie z komedii „Chłopaki nie płaczą” po raz kolejny występują w kampanii Uniqa. W roli głównej zobaczymy występującego już we wcześniejszych reklamach Uniqa Mirosława Zbrojewicza, filmowego “Gruchę”, do którego pierwszy raz dołącza Michał Milowicz, czyli “Bolec”. Towarzyszy im oczywiście Bella, nieodłączny piesek chihuhua. Spoty utrzymane są w konwencji filmowej i dowcipnie żonglują nawiązaniami do polskich komedii.


Reżyserem nowej reklamy marki Uniqa jest Michał Sabliński. Za kreację odpowiada agencja kreatywna PZL, a za produkcję dom produkcyjny Bomaye. Zakupem mediów zajęły się domy mediowe Arena Media Communications i Value Media.

Dołącz do dyskusji: "Bolec" dołącza do "Gruchy" w reklamie Uniqa

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ponury_Grabaż
Czego sie nie zrobi,dla pieniedzy . .
3 0
odpowiedź
User
Y
O 3 "żarty" za daleko. Aż plomby z żenady dzwonią.
0 0
odpowiedź