Amazon z limitowaną edycją świątecznych skarpetek od polskiego producenta
Amazon.pl tworzy limitowaną serię świątecznych skarpetek z polskim producentem Rainbow Socks i przeznacza cały dochód z ich sprzedaży na cele charytatywne
Z okazji zbliżających się świąt Amazon.pl stworzył limitowaną serię produktów we współpracy z polskim sprzedawcą na Amazon. Zestaw kolorowych skarpetek Rainbow Socks nawiązuje do polskich tradycji i jest inspirowany lokalnymi wzorami – łowickim, góralskim i kaszubskim.
Limitowana seria produktów jest wyłącznie dostępna w sklepie Amazon.pl z szybką i darmową dostawą dzięki Amazon Prime. Cały dochód ze sprzedaży zostanie przeznaczony na cele charytatywne.
- Lokalne małe i średnie przedsiębiorstwa dostarczają wielką wartość naszym klientom, a my wspieramy je na wiele sposobów i tworzymy również wspólne produkty, w tym na takie wyjątkowe okazje jak Święta Bożego Narodzenia. Nasze wyjątkowe skarpetki to idealny pomysł na prezent dla rodziny i przyjaciół i z pewnością wywołają uśmiech na twarzy obdarowanych. Rainbow Socks współpracuje z Amazon na czterech kontynentach od lat i za pośrednictwem naszej sieci logistycznej mogą docierać do tysięcy klientów na czterech kontynentach – powiedziała Aleksandra Borycka, head of marketplace Amazon.pl.
Skarpetki najczęściej dawanym prezentem
Jak wynika z raportu Amazon.pl przygotowanego we współpracy z Instytutem Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS skarpetki to wciąż jeden z najczęściej dawanych prezentów, aż 20 proc. Polaków znalazło je rok temu pod choinką. W tym roku najchętniej otrzymywanym prezentem będą jednak pieniądze i karty podarunkowe. Marzymy też o kosmetykach, perfumach, ubraniach, książkach oraz ozdobnych świecach i skarpetkach. Najczęściej cieszymy się z prezentów, które są praktyczne i niespodziewane, niszowej i lokalnej marki oraz mają rozsądną cenę.
Zestaw skarpetek od Rainbow Socks dostępny jest w dwóch rozmiarach: 36-40 i 41-46, w cenie 49,90 zł za zestaw. Liczba zestawów jest ograniczona, a dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na wybrany przez firmy cel charytatywny.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Amazon z limitowaną edycją świątecznych skarpetek od polskiego producenta