Amerykański Czerwony Krzyż akcją #WakeUpChallenge chce pomóc ofiarom pożarów
#WakeUpChallenge to viralowa akcja, dzięki której amerykański Czerwony Krzyż zwrócić uwagę na problem ofiar pożarów domów w USA.
Według danych Czerwonego Krzyża, 31 proc. ofiar pożarów domów w Stanach Zjednoczonych ginie w czasie snu. Dlatego organizacja przygotowała akcję #WakeUpChallenge, która polega na głośnym, gwałtownym budzeniu własnych domowników i nagrywaniu ich reakcji na wideo. Filmy można udostępniać w social mediach z hasztagiem #WakeUpChallenge.
Czerwony Krzyż jednocześnie zachęca do wpłat, które przeznaczone zostaną na zakup czujników dymu i alarmów wykrywających pożary w domach w całych Stanach.
W akcję zaangażował się m.in. znany komik i showman Jimmy Kimmel.
Kampanię przygotowano we współpracy z agencją Arnold Worldwide.
Kampanie społeczne

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Amerykański Czerwony Krzyż akcją #WakeUpChallenge chce pomóc ofiarom pożarów