Andrzej Soboń: z Ministerstwa Sportu i Turystyki do Arskom Group
Andrzej Soboń objął stanowisko account executive w agencji marketingu sportowego Arskom Group. Przez ostatni rok pracował w biurze prasowym Ministerstwa Sportu i Turystyki.

Soboń dołączy do działu client service, gdzie będzie zajmował się bieżącą obsługą klientów agencji. Będzie raportować do account directora tego zespołu, Piotra Glinkowskiego.
W Ministerstwie Sportu i Turystyki Soboń odpowiadał m.in. za współtworzenie strategii komunikacyjnej i realizację polityki informacyjnej (w tym social media), zapewnienie bieżącej obsługi medialnej oraz przygotowywanie materiałów audiowizualnych.
Wcześniej Andrzej Soboń przez cztery lata był dziennikarzem i wydawcą strony internetowej „Przeglądu Sportowego”. Brał również udział od strony redakcyjnej w organizacji takich wydarzeń jak Plebiscyt na 10. Najlepszych Sportowców Roku.
We wrześniu stanowisko dyrektora zarządzającego Arskom Group obejmie Rafał Romaniuk, który przejdzie z Grupy Onet-RASP.
Dołącz do dyskusji: Andrzej Soboń: z Ministerstwa Sportu i Turystyki do Arskom Group