Andrzej Soboń: z Ministerstwa Sportu i Turystyki do Arskom Group
Andrzej Soboń objął stanowisko account executive w agencji marketingu sportowego Arskom Group. Przez ostatni rok pracował w biurze prasowym Ministerstwa Sportu i Turystyki.
Soboń dołączy do działu client service, gdzie będzie zajmował się bieżącą obsługą klientów agencji. Będzie raportować do account directora tego zespołu, Piotra Glinkowskiego.
W Ministerstwie Sportu i Turystyki Soboń odpowiadał m.in. za współtworzenie strategii komunikacyjnej i realizację polityki informacyjnej (w tym social media), zapewnienie bieżącej obsługi medialnej oraz przygotowywanie materiałów audiowizualnych.
Wcześniej Andrzej Soboń przez cztery lata był dziennikarzem i wydawcą strony internetowej „Przeglądu Sportowego”. Brał również udział od strony redakcyjnej w organizacji takich wydarzeń jak Plebiscyt na 10. Najlepszych Sportowców Roku.
We wrześniu stanowisko dyrektora zarządzającego Arskom Group obejmie Rafał Romaniuk, który przejdzie z Grupy Onet-RASP.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Andrzej Soboń: z Ministerstwa Sportu i Turystyki do Arskom Group