„Stuff” z odświeżoną stroną internetową
Firma Arskom Group, wydawca magazynu „Stuff”, uruchomiła nową wersję portalu Stuffpolska.tv.
W nowej odsłonie portalu Stuffpolska.tv artykuły zostały podzielone na bardziej czytelne kategorie, co ułatwia nawigację i odnalezienie poszukiwanych materiałów. Wydawca poszerzył także zakres prezentowanych treści.
- Głównym założeniem projektu było zwiększenie rozpoznawalności marki „Stuff” i wzmocnienie rynkowej pozycji papierowego wydania magazynu. Nowa strona to także odpowiedź na rosnące oczekiwania zarówno ze strony czytelników, jak i reklamodawców - wyjaśnia Wojciech Szaniawski, wydawca „Stuffa” i prezes Arskom Group.
Treści przygotowywane są przez polską redakcję oraz tłumaczone z brytyjskiej strony Stuff.tv (wydawanej przez Haymarket Group). To efekt zacieśnienia współpracy między polskim i brytyjskim wydawcą „Stuffa”.
- Dzięki dostępowi do treści przygotowywanych przez brytyjską redakcję Stuff.tv, nasza strona zyskuje przewagę konkurencyjną. Zamieścimy relacje z najważniejszych światowych premier, prezentacji i targów, które często są trudno osiągalne dla krajowych redakcji. Z kolei Brytyjczycy będą mogli dowiedzieć się o sukcesach polskich marek, które nie są jeszcze szeroko rozpoznawane w świecie - mówi Jarosław Babraj, brand director marki „Stuff” w Polsce.
Wydawnictwo planuje kampanię marketingową, promującą nową odsłonę strony internetowej.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: „Stuff” z odświeżoną stroną internetową