Patryk Wójcik dyrektorem sprzedaży w Arskom Group
Patryk Wójcik objął nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży w agencji marketingu sportowego Arskom Group. Przez ostatni rok pracował w firmie doradczo-szkoleniowej SmartContactPeople.
Na stanowisku dyrektora sprzedaży Wójcik odpowiada za rozwój nowych projektów i rozbudowę działu sprzedaży Arskom Group.
- Agencja od kilku lat notuje nieustanny wzrost, współpracując z uznanymi markami i sportowcami, m. in. z Grzegorzem Krychowiakiem i Jerzym Dudkiem, a lada dzień poinformujemy o dołączeniu do tego grona kolejnych wielkich nazwisk ze świata sportu. Rozwój agencji i moje pojawienie się w niej to również element poszerzenia portfolio usług i produktów, które agencja proponuje w zakresie marketingu 360 i budowy wizerunku osobistego. Chcemy mocniej zaistnieć nie tylko w sporcie, ale również w biznesie i nowoczesnych technologiach - zapowiada Patryk Wójcik.
Patryk Wójcik wcześniej zarządzał działami sprzedaży w firmach z branży ubezpieczeniowej, mediowej i szkoleniowej. Przez cztery lata związany był z Commercial Union. Pracował też w wydawnictwach Parkiet Media, Media Tak, Presspublica i Think Tank. W „Gazecie Giełdy Parkiet” współpracował z domami mediowymi.
Jako partner zarządzający w Milewski&Partnerzy przez trzy lata odpowiadał za dział sprzedaży i obsługi klienta. Przez ostatni rok był związany z firmą doradczo-szkoleniową SmartContactPeople.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Patryk Wójcik dyrektorem sprzedaży w Arskom Group