Andrzej Wrona i Karol Kłos ambasadorami marki Reebok
Andrzej Wrona i Karol Kłos, siatkarze reprezentacji Polski, zostali nowymi ambasadorami marki Reebok dla kategorii trening.
Andrzej Wrona i Karol Kłos dołączyli do Joanny Jędrzejczyk w #teamReebok. W ramach współpracy z siatkarzami, Reebok chce podkreślić, jak istotną rolę - niezależnie od dyscypliny sportu - odgrywa trening. Przede wszystkim chodzi tutaj o trening funkcjonalny, w którym sportowcy pracują nad wydolnością, budują siłę oraz rozwijają prędkość, w czym mają pomagać ubrania z nowej kolekcji Reebok Activchill z efektem chłodzącym oraz nowe buty treningowe Nano 7.

Wrona i Kłos podczas wydarzenia Reebok 5/2/7, które odbyło się w Ufficio Primo w Warszawie, w roli kapitanów swoich drużyn poprowadzili specjalny trening, w którym wraz z uczestnikami walczyli o jak najlepsze rezultaty uzyskane w 527 sekund (5 - pentagonalny kształt włókien w odzieży Reebok Activchill, 2 - dwóch nowych ambasadorów w #teamReebok, 7 - siódma odsłona obuwia treningowego Reebok Crossfit Nano 7).

Ponadto siatkarze będą zaangażowani w inne działania aktywacyjne marki Reebok w nadchodzących miesiącach. Ich rolą będzie inspirowanie i zachęcanie ludzi do różnicowania form treningów i próbowania nowych aktywności.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Andrzej Wrona i Karol Kłos ambasadorami marki Reebok