Monika Brodka i Andrzej Wrona reklamują konto dla firm w ING Banku Śląskim
W nowej kampanii reklamującej ING Bank Śląski występują piosenkarka Monika Brodka i siatkarz Andrzej Wrona. Akcja promuje konto dla firm.
Kampania reklamuje oferowane przez ING Bank Śląski, podkreślając, że bank nie pobiera opłat za prowadzenie rachunku oraz oferuje aplikację mobilną, w której można przyjmować płatności od klientów. W spocie pokazuje to sytuacja, w której siatkarz Andrzej Wrona zamawia w hali treningowej zamawia buty sportowe od przypadkowo spotkanego mężczyzny, właściciela firmy Monk Sandals.
Z kolei w spocie z Monika Brodką współwłaścicielka Palomy Inn opowiada, że skorzystała z rady eksperta w aplikacji dla firm w ING i wzięła leasing foodtrucka.
W reklamach pojawia się też Marek Kondrat, od ponad dwóch dekad ambasador marketingowy ING Banku Śląskiego.
Działania reklamujące ING Bank Śląski obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem.
Za kreację kampanii ING Banku Śląskiego odpowiadają agencje Brain i Gong, a za planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Mullen Lowe Media Hub.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Monika Brodka i Andrzej Wrona reklamują konto dla firm w ING Banku Śląskim