Knorr angażuje do kampanii reklamowej córkę Natalii Kukulskiej
W ramach programu Knorr (Unilever Polska) "PrzyGotujmy lepszy świat" Ania Dąbrówka, córka Natalii Kukulskiej i Michała Dąbrówki, nagrała piosenkę.

Akcję "PrzyGotujmy lepszy świat" rozpoczyna premiera piosenki przygotowanej we współpracy z Anią Dąbrówką. Utwór opowiada o rewolucji żywieniowej i jej postulatach: apetycie na zmiany, dobrych wyborach, autentycznych smakach i szacunku dla środowiska.
Teledysk do utworu dostępny jest na kanale Przepisy.pl na YouTube. W akcję włączyli się blogerzy, w tym m.in. Nieperfekcyjna Mama, Szczesliva, Tasteaway oraz dziecięcy influencerzy – Hejka tu Lenka, Milo Mazur i Pusheen Girl.
W ramach kampanii PrzyGotujmy lepszy świat powstanie także relacja na żywo, którą poprowadzi Daria Ładocha – dyplomowana coach zdrowia oraz oraz prowadząca program o żywieniu dzieci w Kuchni+. Poza Anią jej gośćmi będą również Joanna Lotkowska - ekspertka merytoryczna kampanii, dietetyczka i edukatorka żywieniowa z organizacji ProVeg Polska oraz Natalia Babczyńska, marketing manager z Knorr.
Panie porozmawiają o tym, jak nawet drobna zmiana na naszym talerzu może być korzystna dla zdrowia i zaowocować wielką zmianą dla środowiska. Rozmowa będzie transmitowana na stronie Przepisy.pl na Facebooku 15 września o godzinie 17:30.
Knorr edukuje w szkołach
Obok wymienionych działań, w ramach kampanii opracowane zostały scenariusze lekcji szkolnych oraz ruszyły zapisy do programu dającego najaktywniejszym szkołom i klasom możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród.
Szkoły mogą przystąpić do programu do 30 września, rejestrując się na stronie przygotujmylepszyswiat.pl. Od 1 października do 31 marca będą mogły zbierać punkty przyznawane za prowadzenie lekcji na podstawie scenariuszy, przesyłanie zdjęć posiłków przygotowywanych przez dzieci i ich rodziców oraz za wypełnienie ankiety na temat nawyków żywieniowych. Pierwsze 1000 szkół, które przystąpi do programu otrzyma pakiet startowy w postaci kolorowych plansz edukacyjnych oraz zestawu ziaren do hodowli roślin.
Uczniowie klas 1-3 z pięciu zwycięskich szkół otrzymają wygodne workoplecaki, a uczniowie klas z największą liczbą punktów wyjadą na zieloną szkołę, organizowaną przez Ośrodek Działań Ekologicznych "Źródła".
Autorem konceptu kreatywnego i organizatorem kampanii "PrzyGotujmy lepszy świat" jest agencja marketingowa Advalue, która od lat specjalizuje się w realizacji projektów zaangażowanych społeczne. Za działania PR odpowiada agencja Made in PR.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Knorr angażuje do kampanii reklamowej córkę Natalii Kukulskiej