Natalia Kukulska zachęca do grania w Trasoumilacze w reklamie Otomoto
Serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi Otomoto ruszył z akcją “Trasoumilacze“, której ambasadorką jest Natalia Kukulska. Jej celem jest zachęcenie do odstawienia elektroniki w podróży.

Serwis Otomoto (Grupa OLX) w wakacyjnej akcji “Trasoumilacze”, wspierając budowanie relacji dziecko-rodzic podczas rodzinnych podróży, pod lupę bierze pomysły na słowne zabawy z dziećmi w trasie, które są źródłem rozrywki dla całej rodziny i sposobem na wynurzenie się poza cyfrowy świat. Do rodzinnego grania zachęca Natalia Kukulska w serii krótkich filmów, emitowanych w internecie oraz w dźwiękowych spotach radiowych.
- Ruszając z wakacyjną akcją “Trasoumilacze” chcemy zwrócić uwagę, że czas podczas podróży można spędzić naprawdę kreatywnie, zachowując nie tylko bezpieczeństwo podczas jazdy - poprzez przestrzeganie przepisów, zapinanie pasów i korzystanie z fotelików dla dzieci, a także zachowując cyfrowy detoks. W gry słowne mogą zaangażować się wszyscy pasażerowie i kierowca, bez konieczności ciągłego zerkania w ekran smartfona. Jestem przekonany, że wspólna zabawa, do której zaprasza Natalia Kukulska sprawi, że wspólne podróże staną się jeszcze przyjemniejsze, a godziny spędzane w trasie miną błyskawicznie - mówi Łukasz Juskowiak, head of marketing, Otomoto.
W ramach akcji serwis proponuje wybór 6 zabaw opartych na skojarzeniach albo grach słownych - w ramach wspólnego spędzania czasu w podróży można m.in. “układać” słowne domino, dokładając kolejne słowa rozpoczynające się na ostatnią literę poprzedniego, odgadywać zwierzaki, zadając precyzyjne pytania jednemu z graczy albo snuć wymyślone historie na temat pochodzenia nazw mijanych miejscowości.
Natalia Kukulska tłumaczy zasady każdej z 6 gier w krótkich filmach, które będą dostępne na Youtube, mediach społecznościowych Otomoto oraz w kanale marki na Spotify. Dodatkowo spoty z instrukcją gier, czytaną przez ambasadorkę akcji do końca wakacji będą emitowane w największych stacjach radiowych - m.in. RMF FM, RMF MAXXX, Radio Zet, Antyradio, Radio Złote Przeboje czy Eska. Wszystkie gry wraz z opisami ich przebiegu dostępne są także w zakładce “Trasoumilacze” na Motopedii.
Akcja Trasoumilacze do końca wakacji będzie promowana w kanałach mediów społecznościowych Otomoto, na kanale Spotify marki, w radiu. Spoty wideo z udziałem Natalii Kukulskiej będą emitowane także na ekranach w pociągach PKP Intercity - Flirt, obsługujących połączenia na wakacyjnych trasach w ramach kategorii IC. Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja Madogz.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
 


 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Natalia Kukulska zachęca do grania w Trasoumilacze w reklamie Otomoto