Anna Bratkowska: z Maxusa do Starcom Mediavest Group
Anna Bratkowska, dotychczas chief operating officer w domu mediowym Maxus (GroupM) dołączy do agencji Starcom Mediavest Group (SMG), by na stanowisku dyrektora handlowego przejąć zarządzanie działem negocjacji agencji.

Anna Bratkowska, będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii handlowych dla klientów Starcom Mediavest Group we wszystkich kanałach komunikacji. Jej rolą będzie również wsparcie w realizacji celów platformy negocjacyjnej VivaKi, którą SMG tworzy wspólnie z ZenithOptimedia Group.
- Nasi klienci oczekują od nas działań skutecznie rozwijających ich biznes. Wszystkie zmiany w naszej agencji są temu podporządkowane. Ta wizja przyciąga do naszej organizacji skutecznych i doświadczonych liderów. Teraz w osobie Ani Bratkowskiej udaje nam się pozyskać jednego z najlepszych na polskim rynku reklamowym ekspertów zajmujących się negocjacjami i strategiami handlowymi - komentuje Piotr Piętka, prezes Starcom Mediavest Group, do którego Anna Bratkowska będzie bezpośrednio raportowała.
Anna Bratkowska jest związana z branżą reklamową od 10 lat. Na początku pracowała w domu mediowym MediaCom Warszawa (GroupM), a następnie dołączyła do Maxusa. Od 2008 r. była odpowiedzialna za buying, w 2009 r. objęła stanowisko buying directora, a przez ostatnie kilkanaście miesięcy współzarządzała agencją na stanowisku chief operating officera.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Anna Bratkowska: z Maxusa do Starcom Mediavest Group