Tomasz Danielewicz dyrektorem kreatywnym w They.pl, Emil Wiśniewski odszedł do SMG LiquidThread
Tomasz Danielewicz zaczął pracę jako dyrektor kreatywny w agencji They.pl. Poprzednio tę funkcję w firmie pełnił Emil Wiśniewski, który przeszedł do SMG LiquidThread.

Jako dyrektor kreatywny They.pl Tomasz Danielewicz będzie odpowiadał za tworzenie koncepcji kampanii marketingowych wykorzystujących nowe technologie, a także opracowywanie strategii komunikacji dla klientów, jak AccorHotels, Candy / Hoover i Tubądzin.
Poprzednio przez ponad rok tę funkcję w They.pl pełnił Emil Wiśniewski. Obecnie przeszedł on do agencji SMG LiquidThread.
Tomasz Danielewicz przez ostatnie 4,5 roku był dyrektorem kreatywnym w GoldenSubmarine. Wcześniej pracował m.in. w TBWA, Euro RSCG Warsaw (obecnie Havas Worldwide Warsaw) i McCann Warsaw.
Z branżą reklamową jest związany od 16 lat. Przygotowywał projekty m.in. dla takich firm i marek Skoda Polska, Volkswagen Group, Nissan Europe, Honda Motor Poland, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP, Pekao SA, Lukas Bank, Nivea Beiersdorf, PKN Orlen, Mars Polska, Unilever Polska, Adidas i Kompania Piwowarska.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Tomasz Danielewicz dyrektorem kreatywnym w They.pl, Emil Wiśniewski odszedł do SMG LiquidThread