Anna Dereszowska ambasadorką marki NAOKO
Aktorka Anna Dereszowska została ambasadorką marki odzieżowej NAOKO. - To manifestacja synergii między sztuczną inteligencją, moim indywidualnym stylem oraz głosem społeczności modowej - mówi o najnowszej kolekcji marki aktorka.

- Kolekcja NAOKO to bez wątpienia śmiały krok naprzód w branży modowej. Wykorzystanie nieograniczonych możliwości AI i przekucie ich w realny projekt autorstwa kilkudziesięciu tysięcy zaangażowanych osób, zasługuje na miano rewolucji z ogromnym potencjałem. - mówi Monika Szyndler, twórczyni marki NAOKO.
Końcowy kształt najnowszej kolekcji powstał dzięki wyborom Anny Dereszowskiej. Znalazły się w niej m.in. propozycje ultrakobiecych sukienek na jesienny sezon.
Motywem przewodnim całej kolekcji są kwiaty, które widać na sukienkach, w haftach w formie florystycznych wzorów i zdobień zarówno na bluzach, jak i okryciach wierzchnich.
- Kolekcja Anna Dereszowska x Naoko to nie tylko piękno, ale również wygoda - mówi Monika Szyndler. - Głęboko wierzę w to, że ubrania są jak druga skóra. Muszą dawać komfort, swobodę ruchu, podkreślać piękno - dodaje.
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji jest ekscytującym krokiem naprzód dla przemysłu modowego - mówi Szyndler.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Anna Dereszowska ambasadorką marki NAOKO