Strażak reklamuje Apap Extra jako „szybką ulgę w silny bólu” (wideo)
W nowej reklamie preparatu przeciwbólowego Apap Extra (produkowanego przez USP Zdrowie) występuje strażak. Za obsługę reklamową marki odpowiadają firmy Brainbox i Mets.

Spot pokazuje, jak ekipa strażacka w czasie burzy jedzie, żeby uprzątnąć z drogi powalone przez wiatr drzewo. Bohatera spotu przy podnoszeniu części konaru przeszywa mocny ból pleców, ale po zażyciu Apap Extra szybko mija i mężczyzna może dalej brać udział w akcji.
Kampania podkreśla, że Apap Extra zawiera dodatkowy składnik, który przyspiesza i wzmacnia działanie przeciwbólowe. Reklamy kończą się hasłem „Szybką ulgę w silny bólu” i informacją, że Apap Extra można zażywać na czczo.
To kolejna reklama Apapu pokazująca przedstawicieli różnych zawodów. W poprzednich wystąpili m.in. opiekun dzieci w centrum nauki, sprzedawca choinek bożonarodzeniowy oraz ojciec zajmujący się swoimi dziećmi.
Komunikacja reklamowa Apapu obejmuje głównie telewizję oraz internet.
Kreacją reklam marki zajmuje się agencja Brainbox, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets.
Dołącz do dyskusji: Strażak reklamuje Apap Extra jako „szybką ulgę w silny bólu” (wideo)