Strażak reklamuje Apap Extra jako „szybką ulgę w silny bólu” (wideo)
W nowej reklamie preparatu przeciwbólowego Apap Extra (produkowanego przez USP Zdrowie) występuje strażak. Za obsługę reklamową marki odpowiadają firmy Brainbox i Mets.

Spot pokazuje, jak ekipa strażacka w czasie burzy jedzie, żeby uprzątnąć z drogi powalone przez wiatr drzewo. Bohatera spotu przy podnoszeniu części konaru przeszywa mocny ból pleców, ale po zażyciu Apap Extra szybko mija i mężczyzna może dalej brać udział w akcji.
Kampania podkreśla, że Apap Extra zawiera dodatkowy składnik, który przyspiesza i wzmacnia działanie przeciwbólowe. Reklamy kończą się hasłem „Szybką ulgę w silny bólu” i informacją, że Apap Extra można zażywać na czczo.
To kolejna reklama Apapu pokazująca przedstawicieli różnych zawodów. W poprzednich wystąpili m.in. opiekun dzieci w centrum nauki, sprzedawca choinek bożonarodzeniowy oraz ojciec zajmujący się swoimi dziećmi.
Komunikacja reklamowa Apapu obejmuje głównie telewizję oraz internet.
Kreacją reklam marki zajmuje się agencja Brainbox, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mets.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Strażak reklamuje Apap Extra jako „szybką ulgę w silny bólu” (wideo)