Arkadiusz Budziński w międzynarodowych strukturach marketingu GlaxoSmithKline
Arkadiusz Budziński, dyrektor marketingu w polskim oddziale firmy GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, zaczął pracować w międzynarodowych strukturach tej firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Arkadiusz Budziński objął stanowisko globalnego dyrektora marketingu GSK w Singapurze. Łączy tę funkcję ze stanowiskiem dyrektora marketingu GSK w Polsce.
Do kwietnia 2015 roku Budziński przez około ośmiu lat pracował w Novartis Consumer Health. Zajmował tam kolejno stanowiska senior brand managera, category marketing managera na Europę Centralną, Europe category marketing head i dyrektora marketingu.
Wcześniej pracował w działach marketingu takich firm jak USP Zdrowie, Unilever Polska i Imperial Tobacco Poland.
Personalia

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Arkadiusz Budziński w międzynarodowych strukturach marketingu GlaxoSmithKline