ArthroStop Lady: Sekret swobody i wdzięku ruchów
W prasie startuje kampania reklamowa suplementu diety ArthroStop Lady. Akcję pod hasłem „Sekret swobody i wdzięku ruchów – nowa formuła tylko dla kobiet” przygotowały firmy Opus B, Initiative i Open Media.
Kampania reklamowa suplementu diety ArthroStop Lady – wprowadzanego właśnie do sprzedaży przez firmę Walmark – podkreśla, że pomaga on kobietom powyżej 35. roku życia zwiększyć siłę kości i sprawność stawów. Przekaz informuje, że produkt został dostosowany specjalnie do potrzeb wymagającego organizmu aktywnej kobiety. Akcja pod hasłem „Sekret swobody i wdzięku ruchów – nowa formuła tylko dla kobiet” opiera się na zdjęciu prześwietlenia rentgenowskiego, na którym widać problem ze stawami, ale zaraz zostaje on zlikwidowany dzięki ArthroStopowi Lady.
Kampania obejmuje na razie najważniejsze magazyny kobiece, a w najbliższym czasie rozpocznie się również w radiu. Akcję przygotowały agencja reklamowa Opus B (kreacja), dom mediowy Initiative (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Open Media (działania PR).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: ArthroStop Lady: Sekret swobody i wdzięku ruchów