Artur Boleslawski: z Ogilvy do Shopee
Artur Boleslawski objął stanowisko creative lead w platformie sprzedaży internetowej Shopee. Odpowiada za strategię i egzekucję kreacji marki.
Artur Boleslawski przez ostatnie 3,5 roku pracował w agencji reklamowej Ogilvy. Był tam m.in. odpowiedzialny za kreację jako creative group head. Wcześniej był copywriterem w Deloitte Digital. Absolwent uniwersytetu Łódzkiego.
Shopee zdobywa polski rynek
Wywodząca się z Singapuru platforma zakupowa Shopee zadebiutowała na polskim rynku rok temu. Głośno o niej zrobiło się jednak dopiero w kwietniu br., gdy ruszyła kampania reklamowa z wykorzystaniem przeróbki piosenki “Baby Shark” (powtarzane w oryginale słowa „doo doo doo doo doo doo” zastąpiono w spocie przez „zakupy-py-py-py". Reklama wielu irytowała, ale w ciągu zaledwie jednego dnia zanotowała 10 mln odsłon online i stała się wiralem z wieloma kreatywnymi adaptacjami.
W tym tygodniu ruszyła kolejna kampania reklamowa Shopee "10.10. Tarcza Antyinflacyjna", w ramach której do 10 października na kupujących czekają 50% zniżki na produkty codziennego użytku, a także darmowa wysyłka. Twarzą akcji jest piosenkarz Sławomir Zapała.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Artur Boleslawski: z Ogilvy do Shopee