Austrian Airlines reklamuje „słoneczne podróże po Europie”
W prasie i internecie wystartowała kampania reklamowa linii lotniczych Austrian Airlines. Akcję przygotowały firmy Jung von Matt i PanMedia Western.
Rozpoczęta właśnie kampania Austrian Airlines reklamuje oferowane przez te linie połączenia do różnych miast w Europie. Akcja podkreśla, że ceny biletów zawierają podatki i opłaty, przewóz bagażu, posiłki na pokładzie oraz inne usługi. Główny przekaz kampanii brzmi: „Słoneczne podróże po Europie”.
Akcja od 16 maja obejmuje prasę (magazyny opinii, miesięczniki popularnonaukowe i dzienniki lokalne, m. in. stołeczne i krakowskie wydania „Gazety Wyborczej” i „Metra”, warszawskie wydanie „Rzeczpospolitej”, krakowski „Dziennik Polski”) oraz internet (Gazeta.pl, Interia.pl, strony z sieci Biznes Ad Network, BizOn Media i ARBOmedia). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Jung von Matt, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

Dołącz do dyskusji: Austrian Airlines reklamuje „słoneczne podróże po Europie”