„Bardzo mi milko!” w kampanii jogurtów Milko
Rozpoczęła się outdoorowa kampania reklamowa jogurtów pitnych Milko. Akcję na zlecenie produkującej je Spółdzielni Mleczarskej „Mlekpol” w Grajewie przygotowały agencja Publicis, dom produkcyjny Summer 76 i dom mediowy MEC.
Kampania Milko przebiega pod hasłem „Bardzo mi milko!”. W reklamach prezentowane letnie wersje smakowe tych jogurtów: morele, truskawki, wiśnie, żurawina i czerwona pomarańcza. Plakaty w lekkiej, wakacyjnej stylistyce mają zachęcać młode osoby do czerpania radości z życia, nawet poprzez drobne przyjemności.

Akcja obejmuje billboardy i citylighty w największych miastach. Zdjęcia do reklam wykonał Krzysztof Opaliński, a sesję zrealizował dom produkcyjny Summer 76. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Bardzo mi milko!” w kampanii jogurtów Milko