Bartłomiej Szponarski w agencji Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Bartłomiej Szponarski. W roli AI & automation manager skupi się przede wszystkim na transformacji agencji w dobie sztucznej inteligencji.
Szponarski odpowiedzialny będzie za dobór, tworzenie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w pracach dla klientów wszystkich linii biznesowych Altavia Kamikaze + K2, jak również będzie pracował z Grupą Altavia na innych rynkach europejskich, w celu optymalizacji procesów współpracy w ramach Grupy.
Będzie również wspierał dalszy rozwój wszystkich linii biznesowych Altavia Kamikaze + K2, czyli „one-stop shop”: Kreacji 360, One Social, Content Factory (studio design), SEO&Content, media planning (online and offline), CX&Martech, WebDev.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Będzie raportował do Bartosza Załęckiego, który pełni w agencji rolę partnera.
Bartłomiej Szponarski jest absolwentem warszawskiej SGH (kierunek: metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne). Karierę w branży marketingowej rozpoczynał w 2016 r. w agencji Lemonhands. Bezpośrednio przed przejściem do Altavia Kamikaze + K2 pracował przez 4 lata jako analityk biznesowy w spółce Nełsa, działającej na rynku kontraktów budowlanych i przemysłowych.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Szponarski w agencji Altavia Kamikaze + K2