"Nostalgiczna podróż" reklamuje Kaufland
Sieć sklepów Kaufland ponownie zabiera swoich klientów w sentymentalną podróż w czasie. Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii „Nostalgia”, marka rozpoczyna drugą edycję letniej akcji pod hasłem „Nostalgiczna podróż”.

Kaufland kontynuuje sprawdzony format angażowania lokalnych społeczności poprzez serię plenerowych eventów. Akcja rozpoczęła się pod koniec lipca w Żywcu, a następnie nostalgiczny bus zawita do Płocka, Iławy, Malborka, Rumi oraz Wejherowa, gdzie na koniec sierpnia zakończy swoją letnią trasę.
W każdym z miast na uczestników czekać będzie specjalna strefa eventowa, w całości osadzona w klimacie przełomu wieków. Wśród przygotowanych atrakcji znajdą się między innymi retro gry i zabawy, które pamięta każde pokolenie, kultowe silent disco, a także wieczorne kino na leżakach. Centralnym punktem będzie kiosk Kauflandu, zaopatrzony w produkty i smaki, które wielu osobom kojarzą się z latami dzieciństwa i młodości.
Kampania „Nostalgiczna podróż” jest drugą odsłoną letniej platformy komunikacyjnej, którą w 2024 roku proaktywnie zaproponowała agencja Altavia Kamikaze + K2.
Za tegoroczną koncepcję strategiczno-kreatywną odpowiada agencja Altavia Kamikaze + K2, a za produkcję eventów agencja Fabryka Idei.
Dołącz do dyskusji: "Nostalgiczna podróż" reklamuje Kaufland