BBC Entertainment promuje pasmo filmów brytyjskich
Stacja BBC Entertainment rusza z kampanią reklamową pasma z brytyjskimi filmami, które od lipca znajdzie się w ramówce kanału. Akcja, która ruszy 29 czerwca br., obejmie prasę, internet i outdoor.
Działania zaplanowano w takich tytułach prasowych jak: "Gazeta Wyborcza Telewizyjna", "Tele Tydzień", "To & Owo", "Tele Świat", "Gala", "Tina" i "Viva!" oraz w serwisach internetowych dzis.tv, programtv.onet.pl, wp.pl, tv.wp.pl, nasza-klasa.pl, plotek.pl, getionary.pl i google.pl. Reklamy typu frontlight pojawią się w 21 polskich miastach.
Kreację kampanii przygotowała agencja Hint Intermedia, a media zaplanował - dom mediowy Mediaedge. Kampanię, która zakończy się we wrześniu, wspierać będą działania PR prowadzone przez firmę Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants.
Brytyjskie filmy fabularne będą nadawane na antenie BBC Entertainment w lipcu i sierpniu w niedziele o 22.00. Stacja pokaże m.in. takie hity jak "To właśnie miłość", "Notting Hill" czy "Billy Elliot". Od 15 czerwca na antenie kanału trwa już kampania autopromocyjna pasma.
Dołącz do dyskusji: BBC Entertainment promuje pasmo filmów brytyjskich